BigAirBag-hoppning och ikväll på lokalen!

Hejhej allihopa! :)

Jag hämtade ju Marcus på Åre Station tidigare idag med Nancy och då gick vi upp till byn och tittade när allihopa hoppade BigAirBag i centrum. ^^,

Nancy var jätterädd att vara där för hon tyckte Airbagen var så himla läskig, gumman! :( Wissing sprang också iväg med Nancy men hon vägrade komma tillbaka så han fick lyfta henne till mig igen, hon skakade t.o.m, min lilla älskling! <3

Vi satt där ungefär helatiden och tittade när alla hoppade men sedan vid 16:30-tiden gick jag och Marcus hem till mig för att lämna Nancy och äta lite och efter det gick vi till lokalen. :) Det var ganska mycket folk där ikväll och jag fick träffa Hampus som Johannes hade tagit med sig eftersom han ska sova över hos honom inatt! :D Jag blev helt överlycklig, Hampus får alltid mig att le! ^^,

 Vi gick och åt på Max, gick ner till Ica, var och såg på film och jag skrattade ungefär hela kvällen. Men tyvärr så hade Tobbe och Marcus gjort Lina till emo genom att vara skitdryga.. -.-' Jaja, jag orkar inte dra kvällen mer i detalj men roligt var det! :D Ebba ska sova över här ikväll också så jag ska gå och vara social med henne och Lina - vi har ju inga föräldrar hemma just nu eftersom de är ute på middag, niceeee! ;)

Aja, vi hörs imorgon gott folk, pusssss'n! <3

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0