Chillar

Jag har fortfarande grym träningsvärk efter snowboardåkningen iförrgår.. Jag ska nog istället bara ta det lugnt idag så jag har precis gjort upp ett bad och efter det ska jag nog ut med Nancy och plugga lite. :)

Jag drömmer nästan varje natt nuförtiden, det är typ verkliga drömmar också.. Alltså sådant som har hänt eller som kan hända som typ.. skrämmer mig lite? Jag har ju drömt drömmar förut om saker som kommer att hända mig i framtiden och som har gjort det.. Scary! :s

Jaja, nu när jag hoppar i badet ska jag nog också svara på ett formulär som Lina och jag fått om en undersökning för tvillingar. Niicee! ^^,

Ses senare, pussss'n!
<3

Sitter just nu i bara min morgonrock! Mmrmffh!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0