Cykla ut på byn!

Hejhej bloggen!

Idag har jag ju åkt snowboard hela dagen i Duved! :) Jag tyckte faktiskt det gick ganska bra bortsett från att jag ramla flera gånger och att jag knappt kunde svänga. Haha! Jag ramlade så många gånger att hela jag var helt igenomblöt efteråt.. Det var iallafall väldigt roligt och vi ska säkert åka mer snowboard någon annan gång ^^

Just nu ska jag börja klä på mig lite mer ordentliga kläder och åka ut på byn för att cykla med Nancy. Jag har nästan precis ätit middag och jag började asgarva åt mammas handikapp. Hon har ju seriöst världens största gips över sin arm och hon har faktiskt brytit fingret? Jaja, det är typ stöd eller något, stackars min mamsi. <3

Vi får höras lite senare bloggen, kyss'n!


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0