Cyklat på byn med syster och Nancy

Lina och jag pallade inte att vara inne hela dagen så vi drog ut på en cykeltur på byn med Nancy. :)

Vi tittade när lite folk hoppade BigAirBag mitt i byn och schteekte runt! :D Vi cyklade sedan lite runt Holiday, Stationen m.m och vi fick ett par tutningar och flirtingar med några killar i 20 årsåldern, haha! Gulligt!

Efter ett tag ringde Ebba och då bestämde vi att vi skulle träffas hemma hos oss så när Lina och jag kom hem så var Ebba redan här och bloggade och så fick vi en Åre Chocklad-strut av henne, tack så mycket! <3

Vi ska snart dra in på lokalen tror jag så vi ses förmodligen där!
Hörs senare!

Pussss'n!

Lina! ;) 


Jag! ^^


Twinpower! :D


BigAirBag! :o

Chokladstruten av Ebba! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0