Dålig dag...

Idag mådde jag inte så särskilt bra.. Jag hade först svenskaprov som jag tyckte gick ganska bra och efter det gick jag och Sanna upp till Ann - det visades sig att jag hade feber. När jag hostade gjorde det sådär ont i hjärtat, ni vet? Det gjorde så ont så jag började nästan gråta (överdriver inte) och så hade jag jätteont i mina fingrar?! :(

Det var rätt roligt idag iallafall i caféterian för Robin hade massor med gamla låtar från barnprogram som fanns på Jetix/Cartoon Network och då väcktes lite minnen.. Te.x Teenage Mutant Ninja Turtles, Inspector Gadget osvosv. :)

 Image and video hosting by TinyPic

Ed, Edd och Eddy som jag, Nikki och Lina alltid brukade asgarva åt när vi var mindre, haha!



När jag kom hem så sov jag till kl 17:30 och sedan åt jag middag och efter det gick jag ut med hunden. Jag var och hälsade på pappa eftersom det är mina föräldrars bröllopsdag idag (och Hitlers födelsedag) så jag var kanske där i en halvtimme och bara tänkte tillbaka på allting.. Efter det så tänkte jag dra mig hemåt men då träffade jag Tim, PH, Adam och Lillerik så jag stod och pratade med dem en stund..  Alla skulle ju hålla händerna bakom ryggen och säga "Hitler" till Nancy istället för skall så att hon skäller -  hon tror ju att hon ska få godis.. Haha, sötnosen! Rickard kom också lite senare men sedan åkte PH hem och de andra drog upp till Åre skola. Jag mötte också upp mamma och Peter och då tog dem Nancy för de skulle träffa Lillerik på byn och ge honom jobb, haha! :)

Jaja, just nu ska jag skriva klart min artikel i svenska så vi får höras senare, pusss'n!
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0