Dålig update

Hejhej allihopa!

Jag har ju inte bloggat sedan onsdags eftersom jag inte haft någon ork att berätta vad jag har haft för mig. :) Igår var det urmysig på sista praodagen på Hanson - Peter, Olle och Merike är verkligen jättesnälla!

Merike och jag pratade mycket om kärlek eftersom hennes pojkvän var verkligen världens snällaste och hon litade verkligen på honom men sedan svek han henne och det var så himla elakt! Jag tror inte jag ska berätta vad som hände men ni kanske kan gissa er fram.. Hon har iallafall flyttat ut från deras gemensamma lägenhet men vi får se om de blir ett par igen. Han försöker verkligen med alla medel för att få tillbaka henne - inte så konstigt, hon är typ världens finaste tjej! ^^,

Igår var jag också på lokalen och då fick jag skjuts in av Marina och Ebba och så var jag där och umgicks med allihopa! :) Det var ganska kul men jag och Marcus blev lite osams när vi missförstod varandra, haha.. Jag och Olle skämtade iförrgår att vi skulle bli tillsammans så vi blev "bortlovade" från våra föräldrar till varandra men jag och Marcus är "gifta" och då blev han lite sårad! :( Även fast han har fyra pojkvänner också! Men han lurade mig också och sa att han kände en kille men den var helt random för honom visade sig! Jaja, vi har löst allting nu, hahahahah! :D

Iallafall.. just nu springer det omkring massvis med 20-åriga killar här hemma hos mig medan Lina sitter i vardagsrummet och nördar Spyro och jag ska väl göra mig iordning för att dra ut och hitta på lite bus så vi får väl höras senare, puss på er! <3

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0