En kort paus

Tjatja allihopa!

Jag har typ inte bloggat sedan i torsdags? :) Lina har verkligen klagat på mig men jag har inte precis orkat sätta mig vid en dator och skrivit ner vad jag gjort för någonting. Igår när jag kom hem skrev jag iallafall klart min artikel och då träffade jag Lena nu tidigare idag och frågade hur det hade gått.. "Jaa, det är väl ett VG-MVG"  sa hon i förbifarten man bah niiicee..

Jag har haft skapande skola hela dagen också och det funkar ju - vi har ju byggt upp hela scenen och gjorde allt med genrepet m.m. Jag tror det kanske kommer gå bra.. Just nu är Axel här också med Lina och nu ska jag äta middag så vi får höras senare, kysss'n!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0