Cross?!

Hejhej bloggen!

Idag har jag lekt älva hälften av dagen på skapande skola. :) Vi fick ju prova våra kläder som vi ska ha under teatern nästa vecka när vi ska spela upp och så gick vi igenom alla scener.. Vet inte riktigt om det kommer bli så bra men skitsamma! :P
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Jag fick testa att åka cross idag också med Wissing - trodde jag skulle dö.. Han praktiskt taget tvingade upp mig på det där livsfarliga fordonet! :( Jag höll Tobbe i handen innan jag åkte iväg för att jag var så skraj, haha.. Linus stod också där och flinade åt mig.. Pfffss! När jag väl hade hoppat på så skulle han såklart åka jättefort och då började jag såklart skrika, haha! Men det gick bra efter ett tag och tillslut blev det nästan roligt! ^^,

   Image and video hosting by TinyPic
Idag åkte ju också 8:1 till Umeå för Teknik 8:an tillsammans med någon klass ifrån Järpen.. Jag tror det åker buss i cirka 7 timmar? Fatta vad jobbigt!! Hoppas de vinner, hörde att deras lösning hade med kondomer att göra? Hahha! xD Undra hur det kommer att gå..?

Just nu ska jag börja plugga lite och snart är det middag.. Jag måste också gå igenom ett viktigt samtal med en person så vi får höras senare helt enkelt! Puss&kram, må bra! <3

 Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer
Postat av: men gissa...

hoppas jag inte skrämde dig för mycket :P

2010-04-22 @ 23:32:35
Postat av: tove

joooo! :D

2010-04-23 @ 11:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0