Hanson Sport Åre - Nancy och POC-hjälmar

Imorse smsade jag Crissie och frågade om jag fick ta med mig Nancy till Hanson nu på morgonen eftersom det är så lugnt på byn mellan 09-11:00. :) Det fick jag!

Imorse så fick jag först fixa med alla skidjackor sedan satte jag upp strumpor där det behövdes fyllas på och så fick jag packa upp fler glasögon. Alla tyckte Nancy var jättemysig och snäll! Hon var jätteduktig när alla småbarn kom och skulle klappa henne! ^^,

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

När min rast var slut när jag började kl 15:00 igen så fick jag ställa mig mitt på torget tillsammans med Olle och Anders och sälja POC-hjälmar och titta på prisutdelningen som Jon hade med några andra. Det var också signering med alla andra duktiga skidåkare för de som ville ha autograf. :) Vi fick inte såld på någon hjälm eftersom alla verkade bara vara ute efter autografer, tyvärr.. Vi visste inte ens vart vi skulle stå och sälja dem så vi stod alla tre som några idioter och bara glodde.. Men det var faktiskt ganska slappt att bara stå där och titta på så det var lugnt! ^^,

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic 
Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0