Hanson Sport Åre!

Jag vaknade 08:30 idag för att cykla till Hanson för att praoa där från 09:00 till 11:00. 

Det första jag gjorde var att ta Hanson-bilen och åka iväg med Monika för att hämta kartonger med kläder i och sedan satte vi prislappar, larmade och hängde upp dem i butiken - jag och Merike. :)

Det är så himla skönt att jag känner alla i personalen också, jag fick ställa min cykel inne i verkstaden för Jörgen och så fick jag varm chocklad också. Jag har ju rast mellan 11-15:00 och sedan jobbar jag igen till 17:00.

Jag fick sätta prislappar på pannband, gå runt och fixa i butiken.. typ stänga igen alla dragkedjor som kunderna glömmer att dra upp när de provat kläderna osvosv.. ^^, Det är faktiskt väldigt slappt att jobba där och Monika och Merike är så rara och snälla mot mig! :)

Usch, förresten hade någon också gått och spytt precis utanför affären, stackars oss! :( Bläääh!

Imorgon ska jag kanske hjälpa Ellen i skiduthyrningen, fixa med pjäxor, skidor, snowboards.. Undrar hur det kommer att gå egentligen? Haha, time will tell..

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0