Ingen skidåkning för mig

Hejhej bloggen!

Jag orkade inte följa med till skidbacken tillsammans med Sarah, Ronja, Lina och Linus imorse eftersom jag kände mig så trött och faktiskt en aning ledsen och bekymrad.. Jag ska helst inte gå in på detaljer..

Jag ångrar faktiskt nu att jag inte följde med Lina till backen. Jag visste väl att jag skulle göra det - dum som vanligt!

Jag ska nog börja klä på mig iallafall (sitter bara i morgonrock) och gå ut med Nancy en sväng som jag gjort nu tre dagar i rad ut på byn. Jag älskar verkligen vårvädret vi har just nu! Solen schteecker, ni vet? ;)

Jaja, man börjar ju dagen med en god frukost! Även fast kl är 12:42 ^^,
 
Image and video hosting by TinyPic 

Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0