Järpen med mamma

Jag vaknade runt 13:00-tiden och sedan drog jag snabbt på mig lite kläder och så åkte jag och mamma iväg till 76 kvadrat och tittade lite snabbt där. :)

Efter det så drog vi till Järpen och då köpte jag lite prydnader till mitt rum, två små gröna fåglar, en blomma och en liten slags ask med rosor. ^^, Jag älskar verkligen sådana saker eftersom mitt rum är så  Vi var också och fikade på Strand Caféet och sedan handlade vi hem lite mat osv..

Jag har sovit en stund nu så jag har hunnit äta en liten middag på fil och flingor och så har jag tagit ut disken på Peters begäran för att jag inte hann gå ut med Nancy igår. Jag har också hunnit klä på mig och fixa mig så nu ska jag dra till byn och möta upp Ebba så vi ses senare bloggen! <3

Pussss!
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer
Postat av: Lina

Orättvist! Jag vill också göra det... :(

2010-04-09 @ 19:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0