Jobbade lite övertid idag..

Hallooo alla!

Idag jobbade jag hela 9 timmar, vet för mycket än vad man får men ska sluta typ 11 lr 12:00 på fredag ist! :) Så det e nice. Jag hade typ som vanligt lektioner med fyrorna från 08:10 till 13:35 sedan var jag på fritids till klockan 17:00. Vi gick iaf till Draklanda och pimplade men det var rätt kallt så vi gedde upp ganska snabbt, ingen fick fisk. Sedan så gick vi tillbaka till fritids och då lade jag och Ella värsta snygga pusslet fast det fattades dock 2 bitar men det gjorde inte så mycket! :)

Just nu är jag ganska trött.. Ska äta snart, efter det gå ut med hunden sen måste jag verkligen plugga. Jag ligger typ efter så det är ett måste! Men nu orkar jag inte blogga mer så vi ses mer sen bloggen! ;)<3

Pusslet jag och Ella gjorde! ;)


lånade Nikkis jacka eftersom den är rätt tunn och så nu till våren, hoppas det var okej! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0