LaCrosse

Tjaa, typ ganska trött men dagen har varit riktigt nice.

I slutet hade vi idrott och LaCrosse är ju fan kul! :D Det borde vi köra oftare. Det blev väldigt jämna lag men mitt lag tog hem segern till slut. ;) Skit bra spel vare också, me like. Men typ för en gångsskull vare jag som gjort mest mål, haha. Det händer inte ofta men idag var jag sjukt peppad. Jag tror jag gjorde 3-4 mål av 7, ganska nice. Men jag måste typ göra bättre ifrån mig på idrotten nu för annars kommer jag få jättedåligt betyg i det! :(

Hmm just nu ska jag ta det lite lugnt och sedan dra till Lokalen tror jag. Jag måste typ snart prata av mig med någon och jag tror Axel blir offret, haha. ;) Men nu ska jag hitta på ngt annat, typ fika. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0