Lång och smärtsam dag..

Idag så spelade vi ju upp våran teater och första föreställningen för F-5:an gick faktiskt bra! Jag mådde inte så bra men som tur var kunde jag prata. Jag gjorde iaf min grej och det gick faktiskt bättre än vad jag trodde, pjufh! Efter teatern vare meningen att jag och Sarah skulle hem till Axel men han mådde för dåligt (jag smittade honom, tyvärr) så vi fick inte vara där. Men jag och Sarah joinade Olle och Linus istället. Vi handlade mat på Ica och då joinade Ronja och Tove oss också. När vi hade varit på Ica så gick vi hem till Linus lite i förväg eftersom de hade cykel och sånt. Men det tog typ hundra år för de att komma så vi drog till Johannes och Hampus istället. (Vi gick i typ över en timme, sjukt jobbigt och ja mådde inte speciellt bra.. -.-) När vi kom hem till Johannes så käkade vi och sedan så mådde jag ganska illa så låg i deras soffa och sov en stund. Men sedan var jag social igen! Jag blev ganska bra kompis med hans och Olles kompis Maria, verkar va en schysst tjej! :) Fixade hennes blogg design nyss faktiskt. ^^ www.mariajonassoon.blogg.se är hennes blogg, kika in där! ;)

Men sedan så drog vi till teatern igen och den här gången gick det inte lika bra, failade på mina sista repliker (fick blackout) mene det var ingen som märkte det för jag improviserade som tur var. (a) Mene alla tyckte vi var jättebra och sånt, kul att höra haha! :) Efter det minglade vi lite och sedan drog alla hem!

Oj nu blevre mkt text, bäst att sätta punkt nu.. Är faktiskt sjukt trött så vi ses imorgon ist! ;)

Olle, Sanna, Ada och Linus! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0