Lång rast

Hejhej allihopa!

Jag har ju praoat på Hanson nu från 09-11:00 så nu har jag rast till 15:00 och så börjar jag jobba därifrån till 17:00. :)

Idag har jag hunnit packa upp påsar, putsat alla solglasögonen, stängt igen dragkedjorna på ett antal skidjackor och tagit bort kläder ifrån hyllorna för att jag ska kunna göra det rent och snyggt och sedan lägger jag tillbaka dem. Det är ju vår nu och då kommer ju all damm och smuts in i butiken när det är så lerigt utomhus - "den värsta tiden" som alla i personalen säger. Hehe! ^^,

Jag tror jag ska ta någonting att äta nu och sedan ska jag väl gå ut med Nancy och se någon film kanske. Jag tror jag behöver sova också eftersom jag inte mådde så bra imorse. Jaja, vi hörs senare - puss&kram! <3

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0