Lekt lite med Linus, Tove och Wissing efter skolan!

Sho alla!

Sa nyss hejdå till Linus och Wissing som var här och käkade innan de skulle gymma. ;) Det va nice iaf. Jag och Linus snackade rätt mkt om allt möjligt medans Tove och Wissing fixade ngt med Wissings ipod. Hah, Linus är ju hundrädd så han var livrädd för våran hund Nancy! Hon som är typ den snällaste hunden ever? Lite kul vare iaf. (a)

Idag har jag typ varit lite ledsen och irriterad.. Jag vet varför mene det e inget speciellt så orkar inte prata om det. Förövrigt så har dagen varit sjukt slapp! Teater hela förmiddan, NO och idrott. I like it that way!

Igår efter mitt blogginlägg ni vet? Så somnade jag iaf. Vaknade först 21:30 igen och somnade om efter det, fyfan vad länge jag sov men gud såå skönt det var! Sov typ 14 timmar? hahah. Trött Lina. ;)

Mene pallar nt blogga mer, ska käka lite korvstroganof och sedan dra ut med hunden och aldrig komma hem igen.
Bra plan va? ;)

Mene ha ett bra liv alla!

Linus och Wissing ^^


Kommentarer
Postat av: offret

vilken paparazzi du är lina... :P

2010-04-22 @ 23:35:35
Postat av: Lina

haha annars vare tove som sa "ta kort" till bloggen ;)

2010-04-23 @ 16:28:01
Postat av: Anonym

det var du själv lina.. jag sa: "ska du ta kort på dem?" :P

2010-04-23 @ 16:44:07
Postat av: Lina

neeej, du ba "tog du nå kort?" jag ba: "näe?" du ba: "gör det nu då!" hahaha.



Mene du säger alltid att ja ska göra det?

2010-04-23 @ 16:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0