Lina back on track!

Eyy Lina here! ;)
And I know you like and miss it!


Längesen man bloggade.. Lade ju ner min förra blogg av lite privata skäl men nu är jag tillbaka!

Idag har jag varit ute i den strålande solen hela dagen. Fyfan vilken fantastiskt väder vi har nu. Den som sitter inne nu är dum i huvudet! Jag åkte iaf skidor med Sarah runt i Åre liftsystem och åt lunch med hennes föräldrar och lillebror. Linus da Olsson ringde mig också och saknade oss borta Duved. ;) Mene tar det lugnt Linus vi kommer imorgon, I promise. ;)

Asså om ni kör i Åre, åk ravinen för det känns som man flyger fram när man åker där! Rekomenderas verkligen. Skitkul! Men åk där lite tidigare på dagen när solen skiner på snön för då är det mjukare och inte lika hårt och isigt som i slutet av dagen, det suger.

Jag och Sarah var dessutom så sjukt snygga idag. Vi hade bara tjocktröjor, underställ, täckbyxor och *damdam* PÅSKFJÄDRAR fast i hjälmen. Coolt va? ;) Vi tyckte iaf vi var skitcoola, haha.

Men korkad som jag är glömde jag mina vantar hemma men det var faktikt lugnt för solen värmde. Gillas, typ äntligen.

Hoppas det är sånt här väder hela lovet nu, det skulle vara perfekt!!



tuffa meningar som sades 24/7 idag:


- We are shreeding Åre at the moment
- We are going downstairs!
- There is so much traffic everywhere
- Vi ska gå ner och köpa lite kräftor
- Mmm, MMMMM, MMMMMMMMMM!
- klockan är 41 på natten
- tjena, tjena skid-lina här
- hårfärgen e faktiskt inte allt

(superbra engelska , ja vet mina och sarahs skillz och vår idol är thom8!)

all inspiration från våran kära idol.
Vi är dina lärjungar och vi ska skapa thom8 religionen!





Men nu pallar jag nt blogga ngt mer, hahah . Men vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0