Lockigt imorgon?

Nämen chaaa!

Sitter och läser lite tidningar nu. Jag har typ varit sjuk hela dagen så har typ bara sovit och smsat med min Sarah! <3 Hon är alldeles strax hemma den busen. :) Miss you!

Jag funderar faktiskt seriöst på att ha mitt naturliga lockiga hår imorgon. Men jag vet inte.. Haha, jag passar inte ett dugg i lockar! Mene det e typ skitmånga som säger att jag måste ha det ngn dag så kanske imorgon blir den storslagna dagen för det? ;) Men, men vi får se hur det blir med det!

Den här bilden är från i somras då jag nästan hade plattat klart allt förutom det där sista i tofsen. Det var min kompis Tobbe som ville se hur det såg ut som lockigt lite.. Så nu fick ni också ta del av den oplattade sanningen. ;)


Så vad tycks? Plattat eller lockigt imorgon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0