Lokalen sen byn med Fredrik och Adam!

Shohey!

Kom precis hem från byn. Det var meningen att jag skulle möta upp Linus på Lokalen från början men han trodde inte jag skulle komma så jag hann bara var med honom i ca 5 minuter för sen drog han hem. :( Men det gjorde inte så mycket för jag spelade pingis med några ist och sedan när Lokalen stängde vid 21:00 joinade jag Adam och Fredrik ner till Holiday. Vi hade det ganska kul, snackade om lite allt möjligt. Fredrik tyckte jag skulle köpa en fyrhjuling ist för en moppe och jag tror jag ska göra det faktiskt, verkar vara mycket mer fördelar med det. Men iaf så har kvällen varit bra. :) Fredrik och Adam är schyssta! Okey Adam om vi bortser det där du gjorde i slutet.. -.-' haha mene annars så! (y)



Jag ska nog gå och lägga mig nu men vi ses imorgon bloggen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0