Lugn söndag

Hejhej allihopa!

Idag har jag bara varit hemma och myst med min familj. Mamma och jag åkte iväg till bageriet för att köpa en tårta till Peter eftersom att han fyller 45 år imorgon så det måste självklart firas! :D Vi fikade också där - en mor och dotter stund skadar aldrig.. ^^,

Marlene och Mats kom också över strax innan 19:00-tiden tidigare ikväll med en liten present till Peter eftersom de inte hinner fira honom imorgon - han fick en blå sportjacka, tror jag. Helt perfekt, värsta Peter-style. :D

Jag känner också lite ångest över skolan eftersom jag inte pluggat någonting under lovet eller praoveckan som jag hade behövt göra men det ordnar sig nog. :) Jag har helt enkelt behövt fokuserat på andra saker som känts lite viktigare för mig..

Jag ska nog ta ut Nancy runt kvarter så hon får komma ut lite, känner att jag behöver fundera på ett och annat så vi får nog höras imorgon - sorry för ett tråkigt inlägg men det är så mycket som går omkring i mitt huvud att jag behöver lite tid för mig själv men jag är förhoppningvis glad tills imorgon!

Godnatt allihopa, sovgott! <3
 Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0