Marcus kommer hem till mig!

Hejhej bloggen! :)

Jag har varit hemma hela dagen och bara myst och tagit det lugnt här hemma helt själv med Nancy. Lina är ute med familjen och Alvas familj och åker skoter uppe på fjället. Jag hade ingen större lust att följa med så jag stannade hemma istället.

Jag lyckades alldeles nyss övertala Marcus att komma hem till mig och umgås och sedan så drar han och jag till lokalen så jag ska hämta honom nu vid kl 15:00 på Åre station! :D Haha, jag måste bara städa mitt rum lite snabbt och göra det fint här hemma ^^,

Vi får höras senare bloggen, puss på er! <3

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0