Midvinternattsdröm

Hejhej allihopa!

Haha, värsta bloggpausen jag har nuförtiden? :) Jaja, jag ska skärpa mig någon gång.. Vi har precis spelat upp "En midvinternattsdröm" för 6-9:an idag och då fick jag ta Sarahs roll som Hippolyta. Jag var alltså Nikkis (Teseus) fru och sekriterare på företaget Ski In. ^^, Olle var ju sjuk och han spelade Lysander som var en av huvudrollerna så Jessica fick ta över och då tog Sarah över Jessicas roll som alvdrottningen. Det gick bra men orginalet från igår var ju så mycket bättre!

Jag har precis badat och nu ska jag ta någonting att äta och sen ska jag passa några småttingar! :) Jag kanske uppdaterar senare ikväll med något roligt men vi får höras senare, pussss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0