Min kväll dårå..

Hey bloggen!

Vet att det har varit sämst uppdatering.. Men har haft annat för mig än att blogga helt enkelt. För några timmar sen var jag på Lokalen och chillade.. Eller ja det blev inte direkt mycket chillande, utan skratt och åter skratt! niiiiiiceeeee.

När jag kom hem så var jag lite med Joakim och Anton. De spelade ngt skatespel men både jag och Anton höll med om att det var tråkigt.. Så jag bytte spel till Spyro såklart, vad annars? haha. Anton ba: "Det här är iaf ett riktigt spel!" Jag ba: "ja, meenaa!" haha, fett skön kille. Digga han!

mene just nuu pallar ja verkligen nt att blogga.. (a) lite kort uppdateringen innan sängen helt enkelt, I like it that way! Mene vi ses någon annan gång alla sköningar därute! ;)


nooot .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0