Min kväll fick bestå av pluggande..

Hallooo sweeties!

Jag gick inte på Lokalen idag.. Kände att jag var tvungen att plugga ist, plugghästen herself. ;) Men iaf så har jag nu gjort min artikel till MVG och gjort halva teknik uppsatsen. ;) Ganska stolt faktiskt haha. Typ ingen i klassen har börjat med uppsatsen och 8:1 har inte börjat alls. Mene det e nice. Men jag var tvungen att ligga lite plus nu faktiskt för jag kommer inte hinna med annars men nu känns det riktigt gött!

Sjukt trött efter en hel dags pluggande. Hah, jag vet att ni tkr det här är ett sjukt tråkigt inlägg men vafan det är som jag bestämmer! ;) Förresten så fick jag mina omdömen idag.. Tror jag kommer få bättre betyg den här gången faktiskt så det känns awesome!

Men nu ska jag ladda inför morgondagen och mitt utvecklingssamtal. Önska mig lycka till! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0