Nancy jagar katt!

Jag och Lina satt och spelade lite Spyro - Dawn of the dragon tidigare ikväll men sedan så bad Peter mig att gå ut med Nancy så jag tog en sväng vid höghusen ovanför oss.

Jag gick och pratade lite i telefon och då dök plötsligt en katt upp! Nancy som var lös sprang ju direkt efter katten, hon är ju vallhund så det är ju en självklarhet.. Nancy jagade upp katten i ett träd och det blev jag lite road av, tyvärr.. Jag tycker inte om den katten särskilt mycket eftersom den har faktiskt rivit Nancy när jag inte såg den för att den gömde sig i några buskar för någon sommar sedan och hoppade fram när varken jag eller Nancy var beredd.. Så jag tog det lite som en hämnd - payback.

Men katten hoppade ner från trädet och då sprang Nancy efter igen och då försvann hon.. Allt det här hände ganska nära E14 så jag hann ju bli ganska orolig - jag ropade flera gånger efter min lilla vovve men hon kom aldrig tillbaka till mig.. Tillslut gick jag ut lite mot vägen och då såg jag katten uppe i ett träd som en liten svart boll och vid trädet stod Nancy och glodde upp med puppyeyes. Älsklingen!

Efter det gick vi hem efter ett litet äventyr, jag och min lilla olydiga voffsing..

Imorgon ska jag ta med Nancy till Hanson eftersom tiderna mellan 09-11:00 är så himla lugna och man får ha hund inne i butiken så det blir perfekt. Det kanske blir lite roligare också om jag har min älskling med mig..

Jaja, nu ska jag sova så vi hörs imorgon, puss&kram! <3

Image and video hosting by TinyPic 
Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0