Niornas bivacktur!

Niorna verkar ha det roligt borta i bivackerna. Jag pratade för ett tag sedan med min älsklings Axel och bästis Marcus i telefon. :) De berättade att de var ganska trötta efter att ha byggt en bivack hela dagen och så pratade vi om massa annat! Men min Axel var ganska trött så han sa: "Godnatt, jag älskar dig!" vid 22:40 ungefär. Jag skulle typ diska precis då så då la vi på, vet rätt sent att diska då.. (a)

Men sedan ringde jag upp dem igen och då så sov nästan min älskling så jag pratade bara med Marcus då i någon timme. Jag ba: "Marcus, hälsa Axel att jag säger godnatt älskling och att jag älskar honom" Då gjorde Marcus det och Axel ba: "Mmmm", haha jättetrött. ;)

Mene jag och Marcus fortsatte prata om lite allt möjligt.. Men sen blev han typ kissnödig så han fick gå ut och kissa i kylan. Jag ba: "hahah, asså kissar du nu?" han ba: "jaa, sköönt!" jag ba: "men gud.. asså! -.-" Hhah mene sen så blev jag rätt trött så då sa jag hejdå. Men nu blev jag pigg igen så därför började jag typ med det här blogginlägget. ;) Men nu måste jag verkligen sova för jag ska upp om sex timmar så godnatt alla! <3

random bild?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0