Nu är det över!

Heys!

Nu är "skapande-skola" äntligen över.. Idag så blev det värsta kaos för Olle blev riktigt sjuk och kunde inte komma (!!) Han var ju en av huvudrollerna och det blev lite panik och sånt. Men det löste sig ganska bra ändå. Jessica tog Olles roll, Sarah tog Jessicas roll och Tove tog Sarahs roll. haha, rörigt? Så de fick lära sig sina nya repliker på en halvtimme. Vet, tidspress men de fixade det riktigt bra! Visst det blev inte alls lika bra men jag trodde det skulle gå mkt sämre.

Direkt efter skapande-Skola drog jag hem för jag har varit sjuk enda sen i lördags, ni vet? Ni ska bara höra min hosta nu asså.. Den låter förjävligt!

Hah, asså jag tror det är lite mitt fel att Olle blev sjuk. För att det var jag som smittade Axel och så tror jag att det var han som smittade Olle. Mene vi får hoppas att vi blir friska snart för det här e inte speciellt roligt.. usch!
 
bild på mig typ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0