Otiming

Hejhejs!

Idag kom jag försent till tre olika lektioner - franska, musik och matte.. Jag kan iallafall tacka Björn och Felix för det 20 minutersförseningen till franskan för att de släpande tillbaka mig till matsalen..

Idag var det ganska segt på skolan hur som helst - lite roligt var det när Lillerik jagade flugan på fönstret och försökte ta den med händerna i musiksalen och Anna-Maria säger: "Erik, låt flugan vara..." så vänder sig alla om och då hade han fått tag i flugan men precis därefter flög den ut igen och då tjuter han lite grann: "Neeeeej!" Jag och Linus såg också en fågel som flög omkring skitkonstig utanför och försökte ta sig in genom det stängda fönstret.. Fågeln ville nog ha flugan lika mycket som Lillerik ville.. Hahaha! Image and video hosting by TinyPic

Idag fick jag reda på mina omdömen i alla ämnena.. Jag blev lite missnöjd med några men då får jag väl skylla mig själv helt enkelt! Jag blev lite förvånad över några också och jag kommer nog garanterat få bättre betyg än vad jag fick förra terminen.. :)

Jag pratade också med Ronja och Olle från Sarahs telefon och de hade förlorat Teknik 8:an men Racklöfska hade faktiskt vunnit! Jag ringde också för att jag skulle fråga ut dem om deras stjärntecken till min artikel i svenska - jag behövde en tjej som var tvilling och en kille som var oxe. ^^, De fick svara på 10 olika frågor så jag ska strax skriva klart allting så vi får höras senare!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0