Skolan har börjat.. Btw hade lockigt hela dan idag, yay!

Yay, jag hade lockigt hår hela dagen idag och fick jättemånga komplimanger. Mene haha tkr fortfarande det e fuuult! Mene jag fick komplimanger av många som jag inte trodde jag skulle få det av också så blev lite förvånad. ;o Mene det e niice.

Fick med mig Axels tröja hem så nu ska jag lukta på den hela dan och tänka på honom.. ;) haha njae men ärligt.. Jag måste skicka iväg min artikel till Lena för annars kmr hon döda lilla mig! :cc Inte bra, inte bra! Hon är inte speciellt glad på ngn i klassen då.. Mene aja, palla skolprat!

Nu så har jag fikat klart så ska väl dra ut med hunden om en halvtimme tror jag.. Efter det ska jag ta det lugnt, sen käka middag och därefter måste jag verkligen plugga! sweet dag va? lr inte..

random bild från i sommar , lite gangsta sådär när ja va ute me hunden. ;)


Mene vi se sen bloggeeeeeeen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0