Skotertur och pimpla

Helluu bloggen! :)

Hemma från offsjöpimplet nu! (eller vad det hette..) Jag och Alva Happe hängde fett och pimplade gärnet! Men vi fick ingen fisk tyvärr.. :( Vi försökte faktiskt vinna med en godisfisk men domarna sa att det var ogiltligt, bajs. -.-

 Vi hängde också fett med Olle och Arvid som kom lite senare med deras pappa på längdskidor. Ballt va? ;) När det var utlottning så fick Arvid en gosedjurs fisk, Alva en häst, Olle ett pannband och jag en kåsa och ett sitt underlag. Men jag och Alva bytte pris sen så jag fick hästen. ;)

Olle och Arvid försökte också vinna med Arvids gosedjurs fisk som de satte fast på en krok men det var inte heller giltigt. :p

Sedan så åkte jag och Alva runt på en skoter men vi fastnade typ 3 gånger så Tobias fick hjälpa oss men han fastnade också en gång. SKILLZ vi har va? ;)

Sedan så fikade vi ett tag och sedan åkte vi skoter hem. ^^

Stället vi pimpeltävlade på!


Alva! ;)


Ehm.. jag? heha.


Olle som fått upp en riktig bamsing!


Arvid hjälper Olle att få loss den. ;)


Söt chihuahua-valp som hette Melvin men kallades för Mellis. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0