Orättvist!

Asså fatta vad orättvist! :( Gissa vad Peter, mamma, Mats och Marlene gjorde nyss? De åkte helikopter upp till Fjällgården! Jag vill ju också, det är skitkul och det var typ jättelängesen jag gjorde det nu. Men jag fick inte följa med, orättvist.. :(

Mene iaf så var jag ute med hunden nyss och såklart är det ngn som ska spränga ngt så Nancy sprang rakt upp till mina kusiners hus och smet in i deras hus. Man ba: "vafan, jävla mes hund!" Jag fick gå i djupsnö och hade bara leggings på mig! :( Fyfan vad jobbigt det var och kallt. Usch!

Just nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Ska väl chilla lite och sedan kanske se någon film? :) Aja, vi ses senare bloggen!



Kommentarer
Postat av: Axel ;)

Du har åkt iaf!!! :P

2010-04-11 @ 22:51:36
Postat av: Lina

Hihi yep! Cool flickvän du har va? ;)

2010-04-11 @ 23:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0