Solarium, Macbook pro och Iphone!

Hallooo alla bloggläsare!

Min bärbara dator sjunger just nu på sista versen känner jag.. Skärmen har nu lossnat helt så den måste ha en vägg att luta sig emot, knapparna S och mellanslag måste man klicka ganska hårt på för att det ska fungera. Och så blir den överhettad ungefär efter varje halvtimme och stänger av sig. Så jävla grym dator jag har asså!

Tur att man kanske få en Macbook pro i silver snart och dessutom kanske en Iphone? haha high tec man kommer va då asså.. Mene för att få det måste jag börja hjälpa till mer hemma. (a) Längtar och gud vad det behövs!

Idag har jag typ suttit vid vår veranda hela dagen och solat. Jag hade ingen skjuts till Duved så kunde inte åka skidor men hade ändå ingen lust riktigt. Nu ska jag snart och bättra på cancern med Ebba för vi ska gå och sola solarium! :) Jag har faktiskt aldrig gjort det, kommer få panik därinne! :s Mene aja vi får la se hur det går, jag vill ju vara brun.. Jag är liksom jätteblek så det behövs verkligen!



Så nu ska jag fixa i ordning mig inför det så vi ses! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0