Första praodagen!

Heyhey!

Just nu ligger Ronja i min säng efter en dags prao på bageriet och jag har praoat hos fyrorna i Åre Skola. Vi slutade och började samtidigt idag, så vi har praoat mellan 08:00 och 14:00. ;) Skönt att sluta tidigt!

Hon har stått upp hela dagen och hackat grönsaker och champinjoner, gjort mackor och torkat borden. Hon är lite trött efter det eftersom hon har fått stått upp hela dagen typ, lilla slaven. Haha nerå, Ronja massa duktig! :)

Själv har man haft samling, planering, matte, svenska, SO och idrott med fyrorna. :) De är jättesnälla och goa små barn. ;) Det var mycket roligare än vad jag trodde iaf! Jag har snart lärt mig alla namnen också, jag e pro asså. Men det var en nice klass jag hamna i. Amanda en tjej där ba: "åh, jag vill att du ska vara här resten av året!" man ba: "naawh!" :) Men det var roligt faktiskt trodde det skulle vara mkt tråkigare, läskigare och svårare.

Mina brudar! ;)


De hoppar hopprep! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0