Hemma från praon nu, nannig..

Helluu läsare!

Nu har man slutat praon för idag. Härligt, härligt! ;) Vi har haft lässtund, matte, bänkbok, engelska, NO, SO och sedan så vek vi papperstranor. :) Det är jättekul att hjälpa dem med sina studier och sånt. Men liksom jag minns inte rikigt att vi hade NO redan i fyran? Eller vi hade ju vatten, jord och luft typ ngn gång ibland? Idag hade dem liksom syror och baser på NO:n och de hade ju jag prov på för ett tag sen? Men jag fick iaf visa mina grymma NO-skillz! ;) Men jag minns inte att vi hade syror och baser redan i fyran?! Sedan så får de skriva en exakt likadan labrapport som vi! Man ba: "oj, redan?"

Mene alla är jätteduktiga och inte lika blyga längre! :) Hamnade verkligen i den bästa klassen tkr jag. Jag tror jag kan alla namn: Ella, Amanda, Tuva, Mette, Mathilda, Olivia, Minna, Ebba, Linn, Jens, Dennis, Erik, Elof, Hampus I, Kalle, Patrik, Helge, Christoffer, Johannes, Anton och Hampus W! :) Boomshackalacka! Pro lr vad? ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0