Min dag i korthet..

Sorry för verkligen sämst uppdatering!

Men för att göra en lång dag kort..

Var som vanligt i början av min dag hos fyrorna och hade vanliga lektioner. Skoj! :) Amanda ba: "Kan du inte jobba extra länge imorgon bara för att det är sista dagen du är här?" Jag ba: "Jag ska faktiskt jobba extra kort imorgon.." Hon ba: "NEEEJ, det får du inte!" haha, söt. :) Sen så är Ella så mysig och go också och vill alltid ha hjälp utav mig. :)

Jag slutade iaf vid 13:35 och gick då bort till Ronja på bageriet. Jag fick typ jättemånga kokostoppar som inte var riktigt godkända för säljning eftersom de var lite brända och såg fel ut. Men de smakade absolut lika gott! :D Fast Ronja fick typ dubbelt så många som mig den busen. ;) Men det är hon värd allt!

Vi gick iaf hem till mig och tog det lugnt, spelade Spyro, fikade, pratade, åt middag och sedan drog vi till JOI/JOSS för att se dem hoppa. Fan de är grymma allihopa! Och jag klappade alla, ahahahah *skryt* nerå. ;) Jag, Linus, Tove, Olle, Ronja, Freja och Ebba var dem som hängde fett med varandra och klappade alla skidåkarna och hejade på för glatta livet! haha, niice.

Efter det gick vi och käkade på Max och hade kanske lite för kul. Tror vi spillde ut saker ungefär en miljon gånger? Men det var niiiceee. Det har varit en bra dag helt enkelt! ;)

Ronja jobbar hårt men med ett leende på läpparna såklart!
Eller så blev hon bara glad av att se mig? ;)



Jag och Ronja innan utgång, pooooooooseeeee!


"äre häng elr?"


Schhhnyggt!


Rörde han plus alla andra, coolt va? ;) hahah, riktig tuffing.


ett schysst jefla videoklipp, enjoy!


Kommentarer
Postat av: ronja

Klart jag blev glad av att se dig.;) <3

2010-04-17 @ 10:03:49
Postat av: Linaaa

Hah, niice dude! ;) <3

2010-04-17 @ 12:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0