Min dag var fett tung!

Halloo ehm.. tappat blogglusten lite för tillfället mene skitsamma nu e ja här vafan! ;)

Idag klarade man ut Spyro dårå.. (stor carebox på det inte sant?) ganska nice iaf för er som bryr er.. Älska låten i slutet btw, kan lägga upp den!

På kvällen pallade jag nt JOSS så jag hängde fett på Lokalen med alla coolingar där. Jag hörde att det var väldigt jobbigt att stå upp under JOSS och att det var ganska enformigt alltihopa men ändå väldigt bra! Mene ähh, palla.. Det var iaf skitskoj på Lokalen med Marcus, Tove och Björn. Marcus och Björn fick rejäl tjejdäng i pingis, mohaha. Feel the pain, inte sant? Mene mkt skratt idag med och det gillas.. Satt typ och bet på en flaska under större delen av tiden dessutom? "Lina och hennes flaska.." ;) men sen fick jag typ damp på Marcus när han försökte ta den ifrån mig! mene aja kan lugnt säga att dagen var niiiiiceeee! (Har ni tänkt på att jag säger "niiiceee" i större delen av mina inlägg nuförtiden?)

Så såg man ut idag dårå.. schteek!


Nog det finaste spelet jag spelat.. Otroligt välgjort spel och slutet gör så tårarna sprutar..
Se den här! Gör det. Låten som jag lovar tidigare spelas och
så är det otroligt fina bilder från spelet. TITTA!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0