Jag saknar er!

Tjena tjena!

Just nu så sitter jag och äter frukost.. haha! ;) Somnade runt 01:30 igår, ganska trött.

Hmhm.. Har ingen aning om vad jag ska göra idag heller.. Har lite ont i magen och så är jag rätt trött. Men vi får la se vad som händer. Förresten så saknar jag min älskling jättemycket.. Han är borta i Bruksvallarna och tävlar. Jag har inte träffat honom på typ 9 dagar så det är klart man saknar honom. Jag har ju pratat i telefon med honom en del men det är fortfarande inte samma sak.. Kom hem nu Axel! :( <333 Lina saknar dig. Och så saknar jag min bästavän Sarah såklart. <3 Jag har typ inte träffat henne på 9 dagar heller! :( Men hon verkar ha haft det kul i Västerås på hunddagiset där hon praoar. Men du ska veta att jag saknar dig!!

Men nu ska jag ta och fixa till mig lite, duschade tidigare idag.. Så ses sen bloggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0