Godnatt alla, fortfarande obeslutsam..

Nu ska jag gå och lägga mig snart.. Varit en skum dag och tråkig dag idag. Hatar att vara sjuk men jag drar nog till skolan imorgon ändå. Jag sitter fortfarande med mitt lockiga hår och funderar på hur jag ska göra imorgon.. Kommer jag balla ur eller inte? Hmhm! Jag sitter just nu med mössa på eftersom jag måste "tämja" lockar lite. ;)

Aja ni kanske får se de vilda lockarna imorgon. Mamma ba: "Det är bra att variera sig lite, Lina. Det där ser du tuff ut i och du är jättefin, ha sådär imorgon!" Jag ba: "Njae asså jag vet inte..." hahaha, njae nu tkr jag det blev lite för utseendefixerat här. (a)

Men okej, jag bestämmer mig imorgon! Bli inte besvikna om jag inte kommer med lockigt hår imorgon bara.



kyssss .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0