Det finns inget svar..

Jag har tänkt på en sak...

Om någon frågar mig vad jag tycker om att göra.. Jag har ingen aning om vad jag kommer svara då. Det finns liksom inget speciellt med mig! Jag tycker liksom inte om någonting extra mycket. Inget intstrument, ingen sport, ingen annan hobby.. Jag kan inte säga: "Det här tycker jag om att göra, det här är jag bra på!" Det tycker jag är så otroligt trist med mig själv.. Jag sa det till mina kompisar på Lokalen idag. Men de bara: "Men Lina du är så mångsidig, du är ju så bra på allt möjligt!" Ha-ha säger jag då.. Det finns VERKLINGEN ingenting jag är bra på!

Jag avundar verkligen såna som har något dem verkligen tycker om att göra. Jag vill också ha det så! Något som man verkligen brinner för.. Såna personer som kan säga: "Jag håller på med det och jag tycker det är skitkul!" Eller såna som verkligen vet vad dem vill hålla på med i framtiden och håller fast vid det.

Visst jag har testat allt möjligt som.. Dans, puckelpist, freestyle, inlines, slalom, ridning, längd, fotboll, innebandy, pingis, kajak, simming, dykning m.m.. Men det är ingenting som fastnat och som jag har känt att jag verkligen vill satsa lite extra mycket på och tycker är sådär extra kul! Visst för stunden har allt det där varit kul men njae ingenting har fastnat.. Som synd är!

Jag är så otroligt less på det nu.. Men jag vet inte vad jag ska göra. Man vill ju hålla på med något man tycker är kul men jag vet inte vad det är för någonting just nu.. Jag vill bara hitta något jag kan sysselsätta mig med och som jag tycker är kul. Men jag får väl tänka positivt nu helt enkelt för jag faktiskt inte har testat allt än! Så det återstår att se..



Kommentarer
Postat av: Bassmasta

Musik kanske? :)

2010-04-18 @ 19:36:42
Postat av: Lina ;)

Johannes du vet att jag är värdelös på musik och har ingen taktkänsla. ;) Förresten har jag försökt asså seriöst jag har försökt mig på fiol, trummor, keyboard och gitarr men haha njae det gick inte! :cc

2010-04-18 @ 19:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0