Downhill med Linus i sommar? ahah, kommer dö!

Huffufuff!

Tjaaa fföfan.

Ska börja plugga om ca 10 minuter. Jag har svenska prov imorgon och så måste ja skicka min artikel.. typ det som händer. Jag blev glad att jag fick MVG på mitt SO-prov (ortodoxa kyrkan) iaf. Jag vill faktiskt ha bra betyg i SO! ;) typ bara ja som tycker att det kan vara roligt? *speciell* Okeej, nog snackat om skolaaaan..

Hm till helgen planerar jag och Linus något storslaget.. Men kan inte riktigt berätta vad eftersom vi måste planera lite och bestämma om vi verkligen ska göra det. Hah, sen en annan grej är att Linus ska lära mig att köra downhill i sommar? Jag kommer DÖ! :( haha, lättaste banan först säger jag bara.. han får stå ut med det! Det skulle vara fett kul om hela skidgänget började köra downhill på sommarn och skidor på vintern, fettt cleant! Så gör vi.

Oj nu har mina tio minuter innan pluggande gått så nu måste jag verkligen plugga!
Men vi hörs. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0