Snabb uppdatering!

Wroooooooooom!

Tjaa, hemma från skoolaaan.. (;


Hmm, ska nog fika snart sen så får vi la se vad som händer.. Har ett projekt på gång med en viss dude så kanske ska ringa ruunt lite om ett eller annat. Jag måste typ ringa till den där snubben om moppekursen också dessutom.. hufffufuf, vad jobbigt! Juste sen så måste jag skriva om min artikel också.. Lena sa att jag skulle göra den till MVG ist för VG+ så det ska jag väl göra ikväll men nu ska jag chillaaaaaaaa galet! Jag måste nog träna inför det där med skapande skola också, lära in alla repliker och så men det går nog bra. Men nu måste jag käka ngt! Snabb uppdatering helt enkelt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0