Claes "Knasen" Lindströms dotter Stella vann bilen!

Okey nu är jag på bättre humör.. Men igår mådde jag så sjukt dåligt så jag kunde inte hålla känslorna inne.

Men nu äre frid och fröjd! :) Jag har fortfarande feber, ont i halsen och mår inte sådär jättebra men det har inte stoppat mig. ;) Igår så vann ju Claes dotter Stella bilen! :D Blev så glad att de vann den. Claes eller ja, "Knasen" som jag alltid kallar honom har jag känt i hela mitt liv. Vi har åkt på jättemånga semestrar tillsammans och det var pappas bästa kompis. När pappa hade cancer så gjorde ju cellgifterna så han tappade håret och för att pappa inte skulle vara ensam som flintis så rakade Knasen också av sig håret och han har så fortfarande. Knasen är verkligen en otroligt fin och bra vän till familjen. Jag har så otroligt många bra minnen med honom och pappa. Som när vi åkte runt i hans cabbade bil i Frankrike ("bebisbilen" som den hette eftersom den var så liten), alla gånger pappa och Knasen fick ställa upp att leka hästar, alla gånger vi spelat golf tillsammans, den gången vi gjorde sönder en lift och den där gången när vi var på ett skithögt berg någonstans i Schweiz lr Frankrike? (minns nt) och såg en lavin och en stor örn. Det finns så många minnen med honom och pappa nu när jag tänker efter.. Jag saknar det, jag saknar tiden då pappa fanns..

Jag och "Knasen" på det där skithöga berget jag snackade om.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0