Min dag!

Haft skapande skola hela dagen idag. Rätt chill men hade typ ingen röst så kunde inte spela min roll ordentligt. Jag ska typ vara hemma imorgon för att vila upp mig och inte prata på hela dagen. Min röst måste verkligen fungera på onsdag så lika bra att stanna hemma och försöka bli frisk!

Efter skolan så fick jag skjuts med Axel på hans moppe in till Åre för att kolla på födelsedagspresent till Olle. :) Men vi hittade inget och det var faktiskt ganska svårt att hitta också.. Sen så är jag värdelös på killsaker så det var ganska svårt. (a) Men vi drog hem till mig en sväng och tog det lugnt och myste. :) Så härligt att bara mysa med den man älskar! <3 Jag kommer aldrig ledsna på det. ;)<3

Men när Axel hade åkt så åt jag middag och sedan gick jag ut med hunden och nu sitter jag här och lyssnar på musik och chillar gärnet! (y)

Men nu ska jag bli frisk och knarka vitamin-saker, önska mig lycka till!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0