Ett steg fram, två steg bak! toppen..

Heysan alla!

Jag har en bra och två dåliga nyheter. Den goda nyheten är att min röst fungerar faktiskt någorlunda just nu men dessvärre har jag fått hosta och så är mitt ena öga väldigt rött så jag kanske är drabbad av ögoninflammation. HURRA! -.- Hoppas jag inte är det.. fyfan asså! (&%!@+!!# cepe!)

I l o v e m y l i f e !

Men jag ska nog försöka komma imorgon ändå för ett projekt som hållit på sen i höstas kan ju inte bara förstöras utav mig? Uffh.

Min dag har varit väldigt innehållsrik (!!) Jag har badat, druckit smoothie, juice, varm saft och vitamin drycker. Jag har även gjort lite teknik, sovit en massa, kollat på tv (wow historiskt!), knarkat alvedon, käkat mat, känt att jag ska spy, filosiferat en del, tränat inför teatern m.m! (a)

Det var en kort liten uppdatering från Lina Hansson, återgå till era egna liv nu! :)

bara för att jag tkr det här e en snygg tårta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0