Hemma från skidbacken!

Halloo hemma från backen nu!

Det var superhärligt som vanligt och idag hade jag även pyntat mina coola stavar med fjädrar, awesome va? ;) Idag så besteg vi ett fjäll, satt och solade, åkte runt överallt, käkade lunch skitlänge och pratade massa strunt. (y) Det var jag, Sarah, Ronja, Ebba och Linus som åkte. ;)

När vi besteg fjället insåg vi att det var för hård snö däruppe när det var försent. Så det var inte så roligt att åka ner där sedan som vi trodde det skulle vara. Men det var en utmaning iaf och fyfan vad jobbigt det var. Typ hela tiden "PAUS", sitta och vila. Men kul var det! :)

Sedan så vare bara allmänt kul som vanligt, vi har alltid så roligt. Vårat balla skidcrew! ;) Men imorgon så är det inte skidor som gäller utan något helt annat! *trumvirivel* SNOWBOARD! Fyfan vad kul det kommer bli. Längtar! Linus har ju aldrig åkt snowboard så det ska bli kul att se honom åka. ;) Mene jag åkte för lite mer än ett år sedan så jag kommer vara sämst. Men aja, det är skitkul att åka snowboard! Hoppas det är sol imorgon bara. ;)

Men nu kommer lite bilder från idag, nice va? I know you like it.

kysss a la lina ;)


sjukt snyggt va?


Ronja och Linus påväg upp mot toppen!


Sarah kämpar men med ett leende på läpparna!


"PAUS!"


Linus tog en liten schtekar paus. ;)


jag var med på ett hörn!


schteeek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0