Svenska program?

Jag har bara legat här hemma på min veranda med ipoden, skvallertidningar, en god smootie och Nancy som sällskap i strålande sol! :)

Just nu när solen gick lite i moln så tänkte jag fortsätta kolla på serien Dubbelliv som Lina visade mig igårkväll. :) Jag tycker egentligen inte om svenska program - det vet bland annat Ebba eftersom hon älskar sådana medan jag bara ligger bredvid och suckar.

Hon brukar kolla på sådana serier som handlar om utredning om te.x mord och utmaningar - sånt som har med polisen att göra blablabla.. men det får bara mig att tänka på CSI och hur mycket bättre det är i jämförelse och då blir det bara så att jag ligger där och väntar tills Ebba tittat färdigt, haha! :)

Jag gillar faktiskt sådana här typiska svensson-serier som typ Adam&Eva, Sune osvosv.. så då blir Dubbelliv perfekt för mig! Utredningar kan vi lämna åt Miami men typiska vardagsproblem som att hitta kärleken här i Sverige kärar jag mig ner i! ^^,

Jaja, ska träffa Ebba nu framåt kvällen - hon har åkt tillsammans med the gang medan jag har varit hemma och haft tråkigt! Well, vi ses senare - pussss'n! <3

Såklart så har jag på mig min fräna I love sailors-tröja!
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0