Tidsfördriv

HAR DU

Ett förhållande: Nej
En bästa vän:
Ett par stycken! :)
Haft ett seriöst förhållande: Jag vet inte.. Jag har nog haft en möjlighet till det..
Blivit kär vid första ögonkastet: Vet inte.. tror inte det..
Fått ditt hjärta krossat: Ja
Skrikit åt en lärare: Lilla jag? :) Hehe.. aa
Kysst någon och sedan ångrat dig: Hmhm..
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Ja..
Några smycken som kostat över 1000 kr: Ja..
Snusat: Ja, testade en gång.. 
Rökt: Ja..

DAGENS

Klädsel: Skidkläder
Frisyr: Långt, plattat hår..
Låt: Welcome to my life och When it rains
Drog: Skratt
Saknad: Min pappa och några till..
Sjuka: Jag ramlade hela tiden idag - sjuuukt!
Köp: Lunch..?
Godis: Linas muffins? ^^
Attityd: Trött, lite irriterad och ledsen men mest glad! :)

FÖRSTA

Vän:
Johannes och Lina tror jag.. :)
Bil: Ingen
Kärlek: Rickard eller Fredrik?
Husdjur: Nicky - en kanin! ^^
Semester: Vet inte.. Thailand kanske?
Jobb: Pluggar
Köpta skivan: Hits for kidz antagligen?
Piercing: Ingen.. men skulle kunna tänka mig öronpiercing och navelpiercing.
Konsert: Minns inte..
Fylla: Dricker inte..

SKULLE DU

Våga hoppa fallskärm: Tror det..
Våga hoppa bungyjump: Ja! :)
Kalla dig själv lycklig: Både och
Kunna gråta över en kille: Typ redan gjort..?
Ljuga för någon: Vita lögner.. men jag är väldigt ärlig och uppriktig/sanningsägande..
Kunna springa 50mil: Jag kan om jag vill..

VAD

Gör du just nu: Sitter i mitt rum och chattar, smsar osv. :)
Ska du göra imorrn: Jag vet inte, jag tar nog dagen som den kommer..
Säger du till dig själv när allt känns svårt: "Kom igen nu, Tove"
Har du med dig in på bion: Godis och sällskap ^^
Är det för färg på dina byxor: Ljusblå
Är det för väder hos dig just nu: Strålande sol under dagarna..
Är det första du lägger märke till hos de motsatta könet: Personligheten 
Skulle du göra om du vann på lotto: Shoppa! :D

BLANDAT

Är du blyg inför de motsatta könet: Nej
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 16 år
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Japp
Använder du huvtröjor: Ja, gjorde det idag! :)
Vill du just nu ha några piercingar eller tatueringar; Öronpiercing, navelpicering och någon tatuering blir det nog! :)
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Mest motsatta

VAL

Solnedgång eller soluppgång: Solnedgång
Sommar eller vinter: Båda
Vilken ålder har varit bäst hittills: 6 år? Ung och bekymmersfri!
Sova på sida, mage eller rygg: Rygg
Kramar eller kyssar: Kyssar..
 
  Image and video hosting by TinyPic

 Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0