Mysdag med syster!

Hey alla snygggingar därute som läser våran blogg! ;)

Igår åkte vi ju snowboard och gissa vilken träningsvärk jag har idag asså. Jag har ont överallt och faktiskt speciellt i armarna..? Jag och Tove ska bara ta det lugnt idag eftersom vi båda har ont i kroppen. Jag har typ ont i kroppen efter alla ramlingar också.. (a)

Just nu så sitter vi iaf i myskläder och spelar "Spyro - Dawn of the Dragon" på vårat Playstation 3. Jag försökte spela "Guitar Hero - World tour" först men gitarren funkade inte! :( Sämst.. Men jag kan inte spela med Tove just nu eftersom min konsoll fick slut på batteri så jag bloggar nu istället, visst är jag snäll? ;)

haha, fan va nördiga vi är!
Tove är Cynder, den rosa och mörkblåa och jag är Spyro, den lila och gula. ;)



Men jag orkar typ inte blogga något mer, haha. Finns så inte mycket mer att säga heller.. Men ni får ha det så bra sålänge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0