Ute på byn!

Hejhej bloggen!

Jag drog ju till lokalen runt 18:00-tiden för att möta upp Marcus och sedan drog jag, Linus, Tobbe, Robin, Marcus och Ebba till Max för att äta lite.


 Jag hade själv inte med mig några pengar men Marcus var snäll nog att ge mig alla sina pommes! :D Jag var jättehungrig! Antagligen därför jag blev så irriterad på Linus att jag körde upp fingrarna i hans mun för att få honom att sluta vara så jobbig.. Inte på humör med andra ord, haha! Men efter maten blev jag glad igen! ^^,

Efter det så drog vi runt lite överallt, var på lokalen, på Ica och sedan när kvällen började närma sitt slut så var jag på Holiday med Rickard, Felix, Boudrie, Simon, Wissing, Adam, Tim, Ada och kanske några fler.. Men Ada var tvungen att gå sedan men vi var runt Åre Stationen efter att vakterna sparkat ut oss ur Holiday och sedan drog några fler och då drog vi upp till Max men sedan gick jag hem! :)

Jag ska gå och lägga mig snart så vi hörs imorgon bloggen, pusss! <3

Image and video hosting by TinyPic 
Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0